Velkommen

Dalum Lystfiskerforening er en forening, hvor du kan nyde din interesse for lystfiskeri og glæde ved at færdes i naturen med ligesindede. Vi er en forening, som har eksisteret i mange år, da vi blev stiftet i 1937.

Foreningen ejer et stort klubhus (350 m2) med plads til et væld af aktiviteter. Herudover ejer vi et bådehus og en "havn" bådebro direkte til Odense å, bare 500 m fra klubhuset.

Aktiviteter er afgørende for trivselen i en forening, og bestyrelsen forsøger at imødekomme ønsker om forskellige aktiviteter fra medlemmerne. I øjeblikket har foreningen aktiviteter for seniorer, såsom fast ugentlig aften for seniorer, som ønsker at binde sine egne fluer, fast månedlig sammenkomst for seniorer over 60 år, jævnlige tilrettelagte fisketure til kysten og i åen, samt aktiviteter omkring vores bådehavn.

Se mere om dette under punktet aktiviteter.

Seneste Nyheder

IMG 20220428 182951

En vellykket første tur i 2022

Vi er meget glade for at kunne præsentere en vellykket første tur i foreningen i 2022.

keyboard_arrow_right Læs mere
Langeland 2010

Fisketure i foråret 2022

Dalum Lystfiskerforening inviterer alle medlemmer i foreningen til fisketure, med udgangspunkt fra foreningens klubhus. Der sættes retning mod henholdsvis den Østfynske kyst og Borreby-strækket af Odense Å.

keyboard_arrow_right Læs mere