Langeland 2010
Bellinge-stykket nedstøms brogårdsvej

Fisketure i foråret 2022

Jørgen Tingkær har arrangeret to spændende ture, som alle foreningens medlemmer er inviteret til, og som vi håber I vil støtte op om. Vi starter begge ture ved klubhuset på Mejerivej, og kører mod destinationen i samlet flok. Elna trakterer desuden med rullepølsemadder samt en vand eller øl, når vi har vendt snuden hjemad.

Kysttur til Nyborgs Teglværkskov - torsdag d. 28/4 kl. 17:00

Vi slår kursen mod en perle af et kystspot! Spottet har givet havørreder i både for- og efterår og er en mindre kendt perle på Østfyn. Spottet er helt særligt idet salt- og ferskvand blandes grundet udløb fra den omkringliggende skov.

En tur i Odense Å v. Borreby - lørdag d. 21/5 kl. 17:30

Turen går til et hjemmevant vand - og vi sigter på denne tur efter gedderne! Flere af de kendte huller skal afsøges for en god fight, og mulighederne er mange på strækket. Turen her er også en god mulighed for at blive bekendt med et spændende stræk af Odense Å, der hvert år kaster fine gedder og havørreder af sig.

OBS: Skulle vind og vejr være imod os, vælger vi en anden destination, når vi mødes ved klubhuset inden turens start.

Ved evt. spørgsmål, kontakt da venligst John Allan Øllgaard